wtorek, 8 lutego 2011

Wyróżnienie

Dostałam wyróżnienie! I to od kogo - od samej Rozelli, którą od dawna podziwiam za mistrzostwo w filcowaniu i od trochę mniej dawna (bo od kiedy założyła bloga) za pasję, jaką wkłada w swoją piękną kolekcję lalek. :-)) Oto dyskutowane wyróżnienie.

No i teraz należałoby je przekazać. Nie jest to wielkim problemem - odwiedzam mnóstwo wspaniałych blogów (nawet jeśli ich autorki i autorzy niekoniecznie odwiedzają mnie ;-)). No to spróbujmy. (Kolejność raczej losowa; na pewno nie wartościująca.)
  1. Kasia - Poohata za niesamowite ciepło i talent, który się przejawia we wszystkim, co robi. I co tu kryć - też dlatego, że jest najbliższą mi osobą w całej sieci. :-))
  2. Waniliowo za to, że czytanie jej bloga niemal dorównuje przyjemności płynącej z próbowania jej przepisów.
  3. Fairy bo jest żywym dowodem na to, że czarownice istnieją.
  4. Brahdelt bo po prostu rewelacyjnie się czyta jej bloga, a i prace, i lalki, i zdjęcia są fantastyczne.
  5. Doll Whisperer bo dzięki niej dowiedziałam się wszystkiego co wiem o Tonnerkach, a jej zdjęcia sprawiły, że zakochałam się w tych lalkach.
  6. Adelajde21 za radość z każdej nowej lalki, którą się dzieli z czytelnikami.
  7. Ania z Doll Second Hand bo każdą playlinkę traktuje z powagą i zainteresowaniem, jakich niektórym brakuje nawet wobec lalek kolekcjonerskich.
  8. Maverika bo strasznie mi się podoba to, co robi - jej roombox zachwyca starannością wykonania. (Mam nadzieję, że pojawią się dalsze zdjęcia...)
  9. Raj Lal bo robi wspaniałe, niebanalne lalki i świetne miniaturki. Każda wizyta u niej i każda jej wizyta u mnie motywuje mnie, żeby nie tylko przetwarzać, ale też tworzyć.
  10. Marissa bo tworzy świetne ubrania dla lalek (w tym moich ulubionych Ellowyne) i sprawia wrażenie, jakby przychodziło jej to równie naturalnie, jak oddychanie.
Tak, dziesięć to dziesięć. Uświadomiło mi to, jak wiele świetnych blogów tu nie wymieniłam. Bo nagrodzić należałoby wszystkie, które występują na pasku po lewej no i jeszcze trochę (bo lista niezaktualizowana ;-)). Pozwolę sobie jeszcze wspomnieć o dwóch osobach z przyczyn technicznych niewymienionych powyżej.
Jadiwo - głęboko wierzę, że jej prace będą kiedyś sławne; niesamowity, jak dla mnie, talent.
No i oczywiście Ukochany - nie masz bloga, więc nie mogę Ci przekazać wyróżnienia, ale jak mogłabym o Tobie nie wspomnieć, wymieniając osoby, które mnie motywują i inspirują? Bez Ciebie pewnie bym w ogóle się nie zdecydowała na pisanie. A nawet jeśli, to przerwałabym po pierwszym poście. Sam wiesz najlepiej. ;-)) A mówimy przecież tylko o blogowaniu.

9 komentarzy:

Brahdelt pisze...

Bardzo dziękuję! *^v^*
Muszę odwiedzić inne wyróżnione przez Ciebie blogi.

Amanita pisze...

Dziękuję ogromnie :*
I za wyróżnienie, za uzasadnienie i za pomoc- Ty wiesz kiedy i za co :)

Pozdrawiam, FairyWitch.

Ewka pisze...

Dziękuję;) Nie spodziewała się tak miłych słów. Może kiedys uda się razem pograc w "magię i miecz", a w międzyczasie obejrzeć kolekcje naszych lalek;)

An-na pisze...

Dziękuję bardzo za miłe memu sercu słowa i za to, że skłoniłaś mnie, bym tu zajrzała! Nawet nie wiedziałam, że istnieje taki blogowo-lalkowy świat!

Serdeczności!

Marissa pisze...

Bardzo dziekuję za wyróznienie. To dla mnie bardzo wiele znaczy tymbardziej że szycie traktuję jako hobby i swietną zabawę. Cieszy mnie ogromnie ze moje pracy sie podobają. Jeszcze raz dziękuję.

Anonimowy pisze...

Gratuluję! Bardzo się cieszę z tego wyróżnienia (I to od kogo - od samej Rozelli!). Nie mam wątpliwości, że było w pełni zasłużone!~Ukochany

Poohatka pisze...

Popieram Przedpisacza ;) i dziękuję bardzo, zwłaszcza za uzasadnienie :* a teraz mogę sobie nawet wyobrazić, jak to mówisz... :)

Anonimowy pisze...

oj, przepraszam za opóźnienie :-)

Dziękuję Ci serdecznie za wyróżnienie, to bardzo miłe!

Bardzo się cieszę, że masz o mnie takie zdanie, każda laleczka jest dla mnie ważna, bo póki nie stać mnie na coś droższego, z wyższej półki, każdy kolejny mój zakup jest wszystkim, na co mnie właściwie stać, a więc czymś bardzo ważnym dla mnie ;-)

Milena pisze...

Pięknie dziękuję :) Pozdrawiam.